Kodeks klanu Audi Alteram Partem
:: Rekrutacja
Strona 1 z 1
Kodeks klanu Audi Alteram Partem
Audi Alteram Partem
"wysłuchaj drugiej strony"
Kodeks klanu, wersja 005, obowiązuje od 20.05.2016
1. Wstęp
W tym kodeksie spisane są wizja i zasady klanu AAP, każdy członek klanu, w szczególności rekrut, musi się z nim zapoznać, w odpowiednim temacie na forum zobowiązać się osobiście do przestrzegania i się do niego stosować. Lista może się wydawać długa, ale chcemy jasno określić sobie wzajemne wymagania, by uniknąć nieporozumień już od samego początku.
2. Wizja klanu
2.1 Klan AAP jest grupą przyjaciół w grze World of Tanks, grającą razem i czerpiącą radość z wygrywania i próbowania swoich sił w zorganizowanych działaniach. Nie mamy ambicji podboju świata, ale chcemy się dobrze bawić podnosząc swoje umiejętności i rozładować emocje po ciężkim dniu pracy czy szkoły.
2.2 Chcemy grać razem ze sobą w plutonach, bitwach drużynowych i potyczkach, startować w turniejach, a także w Wojnach Klanów. Widzimy w klanie również miejsce dla zasłużonych w akcji osób, które postanowiły zrobić sobie od gry odpoczynek na jakiś czas.
3. Rekrutacja
3.1 Klan AAP chętnie przyjmie każdego, kto ma podobne spojrzenie na grę World of Tanks i jest pełnoletni.
3.2 Oczekujemy, że członkami klanu są gracze aktywni. Rozumiemy różne sytuacja życiowe, ale gracze nieaktywni bez uprzedniej zapowiedzi przez dłużej niż miesiąc, mogą być usunięci z klanu. Osoby zasłużone dla klanu i będące w nim dłuższy czas, które mają ochotę zrobić sobie przerwę od gry, proszone są o zakomunikowanie tego faktu i w takim przypadku otrzymają rangę Weterana, która uprawnia do przebywania w klanie tak długo, jak nie będziemy potrzebować miejsc w składzie dla nowych rekrutów.
3.3 Nikt z nas nie ma odkrytych wszystkich czołgów, ale minimum, które uznajemy za gotowość do wspólnego grania to posiadanie czołgu VIII tieru przydatnego do wspólnej gry w potyczkach.
3.4 Chcemy by dołączający do nas gracze byli wzmocnieniem naszego klanu, dlatego regułą wyznaczającą ogólny poziom minimum jeśli chodzi o statystyki graczy jest posiadanie WN8 co najmniej w okolicy średniej całego klanu.
3.5 Jeśli spełniasz obowiązkowe wymagania i chcesz przystąpić do naszego klanu, właściwą ścieżką jest złożenie podania poprzez założenie tematu na forum AAP.
3.6 Nowo przyjęta osoba otrzymuje rangę rekruta i musi przejść okres próbny. Okres próbny trwa nie dłużej niż 1 miesiąc i w tym czasie należy uzyskać pozytywną opinię minimum dwóch z Dowódców (dowódcy klanu, zastępców dowódcy, dowódców polowych), np. poprzez wspólną grę w plutonie Team Battle albo potyczkach.
3.7 Osoba dobrze rokująca, ale w niewielkim stopniu nie spełniająca minimów rekrutacyjnych, może być przyjęta na dłuższy okres próbny i warunkowo. Rekruter z rekrutem ustalą wspólnie warunki dodatkowe okresu próbnego - może on trwać dłużej i zakładać osiągnięcie pewnych czołgów lub podniesienie statystyk bitewnych.
3.8 W przypadku pozytywnego przejścia okresu próbnego, nowy członek klanu zostaje awansowany na stanowisko żołnierza. W przypadku braku pozytywnych opinii w niezbędnym czasie, podejmowana jest decyzja Dowódców o pozostaniu lub wykluczeniu rekruta.
4. Obowiązki członka klanu
Oczekuje się, że członek klanu:
4.1 jest zarejestrowany na forum sekretyaap.forumpl.net i udziela się na nim (sprawdza wpisy, odpowiada na ankiety, komentuje dyskusje)
4.2 korzysta z Teamspeak3 na naszym serwerze, wchodzi na niego w większości wypadków gdy jest w grze, wieczorami (w trakcie CW i potyczek) obecność na TS obowiązkowa
4.3 przyjmuje zaproszenia do potyczek, bitew o Twierdze i bitew drużynowych organizowanych przez dowódców
4.4 zachowuje fason w grze: m.in. unika teamkilli; nie prowadzi bezsensownych dyskusji na czacie ogólnym i bitewnym; zachowuje szacunek dla przeciwnika, niezależnie od jego umiejętności; zawsze gra o wygraną dla swojej drużyny
4.5 podporządkowuje się decyzji Dowódców nt. wizji klanu
4.6 uprzedza na forum o znanych sobie dłuższych rozłąkach z grą
4.7 wchodzi do pokoju bitew specjalnych (CW, turniej) i opuszcza go dopiero, gdy dowódca w danej bitwie nie widzi potrzeby dołączenia danego gracza do drużyny
4.8 gra jak najwięcej bitew w plutonach z innymi klanowiczami
4.9 bierze udział w treningach prowadzonych przez Dowódców zgodnie z obowiązującym zapowiedzianym planem
4.10 pozostając w klanie zgadza się na zasady zawarte w tym kodeksie
5. Hierarchia klanu
5.1 Klan jest prowadzony przez Dowódcę Klanu, który deleguje odpowiedzialności za odpowiednie strumienie aktywności klanowej na odpowiednich Zastępców Dowódców.
5.2 Dowódca Klanu ma ostateczne zdanie we wszelkich decyzjach, ale każdą kwestię dyskutujemy ze sobą na forum.
5.3 Jedynymi osobami odpowiedzialnymi w klanie za wysyłanie zaproszeń rekrutacyjnych są Dowódcy. Każdy członek klanu może proponować swoich znajomych i namawiać do dołączenia do klanu osoby poznane w grze, oficjalne zaproszenie wysyłane jest po złożeniu podania na forum lub kontakcie w grze z Dowódcą lub Zastępcą.
5.4 Za dyplomację i wypowiadanie się oficjalnie w imieniu klanu na forum odpowiedzialni są wyłącznie Dowódca Klanu i Zastępca Dowódcy odpowiedzialny za CW.
5.5 Dowódca polowy oraz Zastępcy i Dowódca Klanu odpowiedzialni są za taktykę walk. To oni wydają rozkazy w trakcie wspólnych bitew i należy się im podporządkować, nawet jeśli oznacza to niedogodność dla danego gracza i jego zdaniem może prowadzić do przegranej. Dyskutujemy nasze porażki i nieudane akcje na forum i uczymy się z nich na przyszłość, ale na polu bitwy potrzebne jest posłuszeństwo rozkazom.
5.6 Osoby które chcą uzyskać stanowisko Dowódcy Polowego muszą sprawdzić się przy prowadzeniu potyczek pod okiem innych Dowódców. Decyzję o nadaniu stopnia dowódcy polowego podejmuje Dowódca Klanu.
6. Kary
6.1 Za naruszenie zasad zawartych w tym kodeksie decyzją Dowódcy Klanu możliwe jest nałożenie następujących kar:
a. ostrzeżenie na forum
b. degradacja ze stopnia dowódczego do stopnia żołnierza
c. degradacja ze stopnia żołnierza do stopnia rekruta
d. usunięcie z klanu
6.2 Od decyzji o nałożenie kary przysługuje odwołanie, który należy złożyć jawnie na forum, po wysłuchaniu racji przeprowadzone zostanie głosowanie wśród całego klanu na temat podtrzymania lub zdjęcia kary.
7. Na koniec
7.1 Jeśli którykolwiek z członków klanu chce zaproponować zmiany w obowiązujących zasadach, pisze swoją propozycję na forum wraz z uzasadnieniem i poddaje to dyskusji. Decyzję o zmianach podejmują Dowódcy.
7.2 W klanie jest miejsce na każdy przejaw aktywności i wszyscy jego członkowie, którzy chcą coś zadziałać, mają pełne prawo spróbować swoich pomysłów. Jeśli do takiego działania potrzebne są uprawnienia klanowe, Dowódca Klanu ma prawo nadać odpowiednie stanowiska, by to umożliwić.
"wysłuchaj drugiej strony"
Kodeks klanu, wersja 005, obowiązuje od 20.05.2016
1. Wstęp
W tym kodeksie spisane są wizja i zasady klanu AAP, każdy członek klanu, w szczególności rekrut, musi się z nim zapoznać, w odpowiednim temacie na forum zobowiązać się osobiście do przestrzegania i się do niego stosować. Lista może się wydawać długa, ale chcemy jasno określić sobie wzajemne wymagania, by uniknąć nieporozumień już od samego początku.
2. Wizja klanu
2.1 Klan AAP jest grupą przyjaciół w grze World of Tanks, grającą razem i czerpiącą radość z wygrywania i próbowania swoich sił w zorganizowanych działaniach. Nie mamy ambicji podboju świata, ale chcemy się dobrze bawić podnosząc swoje umiejętności i rozładować emocje po ciężkim dniu pracy czy szkoły.
2.2 Chcemy grać razem ze sobą w plutonach, bitwach drużynowych i potyczkach, startować w turniejach, a także w Wojnach Klanów. Widzimy w klanie również miejsce dla zasłużonych w akcji osób, które postanowiły zrobić sobie od gry odpoczynek na jakiś czas.
3. Rekrutacja
3.1 Klan AAP chętnie przyjmie każdego, kto ma podobne spojrzenie na grę World of Tanks i jest pełnoletni.
3.2 Oczekujemy, że członkami klanu są gracze aktywni. Rozumiemy różne sytuacja życiowe, ale gracze nieaktywni bez uprzedniej zapowiedzi przez dłużej niż miesiąc, mogą być usunięci z klanu. Osoby zasłużone dla klanu i będące w nim dłuższy czas, które mają ochotę zrobić sobie przerwę od gry, proszone są o zakomunikowanie tego faktu i w takim przypadku otrzymają rangę Weterana, która uprawnia do przebywania w klanie tak długo, jak nie będziemy potrzebować miejsc w składzie dla nowych rekrutów.
3.3 Nikt z nas nie ma odkrytych wszystkich czołgów, ale minimum, które uznajemy za gotowość do wspólnego grania to posiadanie czołgu VIII tieru przydatnego do wspólnej gry w potyczkach.
3.4 Chcemy by dołączający do nas gracze byli wzmocnieniem naszego klanu, dlatego regułą wyznaczającą ogólny poziom minimum jeśli chodzi o statystyki graczy jest posiadanie WN8 co najmniej w okolicy średniej całego klanu.
3.5 Jeśli spełniasz obowiązkowe wymagania i chcesz przystąpić do naszego klanu, właściwą ścieżką jest złożenie podania poprzez założenie tematu na forum AAP.
3.6 Nowo przyjęta osoba otrzymuje rangę rekruta i musi przejść okres próbny. Okres próbny trwa nie dłużej niż 1 miesiąc i w tym czasie należy uzyskać pozytywną opinię minimum dwóch z Dowódców (dowódcy klanu, zastępców dowódcy, dowódców polowych), np. poprzez wspólną grę w plutonie Team Battle albo potyczkach.
3.7 Osoba dobrze rokująca, ale w niewielkim stopniu nie spełniająca minimów rekrutacyjnych, może być przyjęta na dłuższy okres próbny i warunkowo. Rekruter z rekrutem ustalą wspólnie warunki dodatkowe okresu próbnego - może on trwać dłużej i zakładać osiągnięcie pewnych czołgów lub podniesienie statystyk bitewnych.
3.8 W przypadku pozytywnego przejścia okresu próbnego, nowy członek klanu zostaje awansowany na stanowisko żołnierza. W przypadku braku pozytywnych opinii w niezbędnym czasie, podejmowana jest decyzja Dowódców o pozostaniu lub wykluczeniu rekruta.
4. Obowiązki członka klanu
Oczekuje się, że członek klanu:
4.1 jest zarejestrowany na forum sekretyaap.forumpl.net i udziela się na nim (sprawdza wpisy, odpowiada na ankiety, komentuje dyskusje)
4.2 korzysta z Teamspeak3 na naszym serwerze, wchodzi na niego w większości wypadków gdy jest w grze, wieczorami (w trakcie CW i potyczek) obecność na TS obowiązkowa
4.3 przyjmuje zaproszenia do potyczek, bitew o Twierdze i bitew drużynowych organizowanych przez dowódców
4.4 zachowuje fason w grze: m.in. unika teamkilli; nie prowadzi bezsensownych dyskusji na czacie ogólnym i bitewnym; zachowuje szacunek dla przeciwnika, niezależnie od jego umiejętności; zawsze gra o wygraną dla swojej drużyny
4.5 podporządkowuje się decyzji Dowódców nt. wizji klanu
4.6 uprzedza na forum o znanych sobie dłuższych rozłąkach z grą
4.7 wchodzi do pokoju bitew specjalnych (CW, turniej) i opuszcza go dopiero, gdy dowódca w danej bitwie nie widzi potrzeby dołączenia danego gracza do drużyny
4.8 gra jak najwięcej bitew w plutonach z innymi klanowiczami
4.9 bierze udział w treningach prowadzonych przez Dowódców zgodnie z obowiązującym zapowiedzianym planem
4.10 pozostając w klanie zgadza się na zasady zawarte w tym kodeksie
5. Hierarchia klanu
5.1 Klan jest prowadzony przez Dowódcę Klanu, który deleguje odpowiedzialności za odpowiednie strumienie aktywności klanowej na odpowiednich Zastępców Dowódców.
5.2 Dowódca Klanu ma ostateczne zdanie we wszelkich decyzjach, ale każdą kwestię dyskutujemy ze sobą na forum.
5.3 Jedynymi osobami odpowiedzialnymi w klanie za wysyłanie zaproszeń rekrutacyjnych są Dowódcy. Każdy członek klanu może proponować swoich znajomych i namawiać do dołączenia do klanu osoby poznane w grze, oficjalne zaproszenie wysyłane jest po złożeniu podania na forum lub kontakcie w grze z Dowódcą lub Zastępcą.
5.4 Za dyplomację i wypowiadanie się oficjalnie w imieniu klanu na forum odpowiedzialni są wyłącznie Dowódca Klanu i Zastępca Dowódcy odpowiedzialny za CW.
5.5 Dowódca polowy oraz Zastępcy i Dowódca Klanu odpowiedzialni są za taktykę walk. To oni wydają rozkazy w trakcie wspólnych bitew i należy się im podporządkować, nawet jeśli oznacza to niedogodność dla danego gracza i jego zdaniem może prowadzić do przegranej. Dyskutujemy nasze porażki i nieudane akcje na forum i uczymy się z nich na przyszłość, ale na polu bitwy potrzebne jest posłuszeństwo rozkazom.
5.6 Osoby które chcą uzyskać stanowisko Dowódcy Polowego muszą sprawdzić się przy prowadzeniu potyczek pod okiem innych Dowódców. Decyzję o nadaniu stopnia dowódcy polowego podejmuje Dowódca Klanu.
6. Kary
6.1 Za naruszenie zasad zawartych w tym kodeksie decyzją Dowódcy Klanu możliwe jest nałożenie następujących kar:
a. ostrzeżenie na forum
b. degradacja ze stopnia dowódczego do stopnia żołnierza
c. degradacja ze stopnia żołnierza do stopnia rekruta
d. usunięcie z klanu
6.2 Od decyzji o nałożenie kary przysługuje odwołanie, który należy złożyć jawnie na forum, po wysłuchaniu racji przeprowadzone zostanie głosowanie wśród całego klanu na temat podtrzymania lub zdjęcia kary.
7. Na koniec
7.1 Jeśli którykolwiek z członków klanu chce zaproponować zmiany w obowiązujących zasadach, pisze swoją propozycję na forum wraz z uzasadnieniem i poddaje to dyskusji. Decyzję o zmianach podejmują Dowódcy.
7.2 W klanie jest miejsce na każdy przejaw aktywności i wszyscy jego członkowie, którzy chcą coś zadziałać, mają pełne prawo spróbować swoich pomysłów. Jeśli do takiego działania potrzebne są uprawnienia klanowe, Dowódca Klanu ma prawo nadać odpowiednie stanowiska, by to umożliwić.
Similar topics
» Podanie do Klanu
» Rekrutacja do klanu.
» Chciałbym przystąpić do klanu
» PODANIE O PRZYJĘCIE DO KLANU
» margoth100 podanie o przyjecie do klanu
» Rekrutacja do klanu.
» Chciałbym przystąpić do klanu
» PODANIE O PRZYJĘCIE DO KLANU
» margoth100 podanie o przyjecie do klanu
:: Rekrutacja
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach